Pages

Berhantukah tempat ini?


Hanya mereka yang pernah melalui kehidupan singkat disini sahaja kenal amat dengan tempat ini.

Ada yang berjaya dah kaya raya dan ada yang tidak. Namun keketaran berada disini memang boleh menghantui mereka sehingga bila-bila!

Hanya jin serta suku-sakatnya sahaja arif....

Biarlah peristiwa-peristiwa yang berlaku disini mati bersama-sama kami. Tak lama dah sebab hantu-hantu tu pun dah pencen semuanya!


bilik-gelap

Berhantukah tempat ini? Tidak!

Jenis-jenis Durian

Berapa jenis durian yang anda kenal?

#Durian kampung, D24, musang king dan ......

durian-pencen

Ada banyak jenis durian, tengok kat >>> SINI

Walaupun #dahpencen makan durian je saya suka. Kenal he..he..

Aku tanam mereka amik je

Orang pencen banyak masa terluang, maka mereka pun berbaktilah pada tanah. Bila tiba musim menuai pokok yang "aku" bela dah jadi pokok "kita". Pikir punya pikir timbul lah idea!

Kredit pada empunya gambar...


#dahpencen

Nyamuk

Nyamuk suka:

1. Orang gemuk
2. Darah jenis "O"
3. Asid Laktik bila kita berpeluh
4. Orang minum beer
5. Kurang bakteria di badan
6. Perempuan mengandung
7. Bahan kimia tertentu

 Walau bagaimana pun kes denggi tidak mempaparkan ciri-ciri diatas!


#sayadahpencen