Pages

Habis duit

Habis duit gaji kerana hobi? Isteri-isteri je yang faham bab ni.

Yelah kalau tak di joli duit gaji tu bukan boleh bawa mati. Betul, #sayadahpencen akui fakta tu. Tapi jikalau kita berhati-hati, ie tahu apa yang kita belanja, kemana duit kita pergi, itu yang terbaik. Bukan ikut kata iklan!

Ni pada 2015, tapi hingga kini pun boleh pakai. Masih tak percaya, tanya perunding AKPK! Mereka ada macam-macam cerita 'mereka terjebak'. Renung-renunglah anak-anakku - kenali diri anda.

duit-habis



Sakit Sendi

Bila #dahpencen sakit pun mula mendapat tempat dikalangan orang-orang pencen. Kalau tak dapat sakit A, dapat sakit B dan lain-lain. Sebenar untuk kekal sihat selepas adalah satu challenge.

Lihatlah di masjid pada hari Jumaat, berbaris mereka duduk atas kerusi. Lutut dah out! Cubalah resepi elak sakit sendi seperti sakit lutut ini, semuga ia bermanafaat!




Terima kasih ilovehomeremedy.com

Berhantukah tempat ini?


Hanya mereka yang pernah melalui kehidupan singkat disini sahaja kenal amat dengan tempat ini.

Ada yang berjaya dah kaya raya dan ada yang tidak. Namun keketaran berada disini memang boleh menghantui mereka sehingga bila-bila!

Hanya jin serta suku-sakatnya sahaja arif....

Biarlah peristiwa-peristiwa yang berlaku disini mati bersama-sama kami. Tak lama dah sebab hantu-hantu tu pun dah pencen semuanya!


bilik-gelap

Berhantukah tempat ini? Tidak!

Jenis-jenis Durian

Berapa jenis durian yang anda kenal?

#Durian kampung, D24, musang king dan ......

durian-pencen

Ada banyak jenis durian, tengok kat >>> SINI

Walaupun #dahpencen makan durian je saya suka. Kenal he..he..